Чим ми можемо допомогти?
Чи можна вивозити Ploom X Advanced та тютюнові стіки Sobranie за кордон?
Так, але це залежить від країни, до якої ти подорожуєш.
У кожній країні діють різні правила щодо використання пристроїв для нагрівання тютюну, тому перед поїздкою важливо уточнити ці деталі. Інформацію можна отримати, звернувшись до посольства країни, яку плануєш відвідати.
Також варто перевірити, чи є можливість придбати стіки для Ploom X Advanced у пункті призначення. Це допоможе вирішити, чи потрібно брати із собою додатковий запас стіків.
Якщо ти заряджаєш Ploom X Advanced через адаптер, переконайся, що він сумісний із розетками в країні, до якої ти подорожуєш. Водночас заряджання через USB-кабель можливе в будь-якій точці світу.
- Що таке Ploom ?
- Чому обирають Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced вейп чи сигарета?
- Що таке тютюнові стіки Sobranie?
- Що таке пристрій для нагрівання тютюну?
- Що таке ActivBlend?
- Що таке технологія Heatflow?
- Чи виробляє Ploom X Advanced дим?
- Який запах має Ploom X Advanced?
- Чи утворюється попіл при використанні Ploom X Advanced?
- Чи можна брати Ploom X Advanced з собою на борт літака?
- Чи можна вивозити Ploom X Advanced та тютюнові стіки Sobranie за кордон?
- Чим відрізняється Ploom X Advanced від інших систем нагрівання тютюну?
- Що таке Ploom X Advanced?
- Як розпочати сесію на Ploom X Advanced?
- Як чистити Ploom X Advanced?
- Як заряджати Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced водостійкий?
- Де знайти реєстраційний код Ploom X Advanced?
- Що станеться, якщо зняти передню панель Ploom X Advanced під час сеансу?
- Як налаштувати блокування Ploom X Advanced?
- Як зняти блокування Ploom X Advanced?
- Як працює передня панель Ploom X Advanced?
- Де можна користуватися Ploom X Advanced?
- Скільки сеансів можна провести поспіль?
- Де кнопка активації на Ploom X Advanced?
- Як завершити сеанс?
- Скільки часу потрібно, щоб стік Sobranie охолов?
- Коли варто блокувати Ploom X Advanced?
- Мій Ploom X Advanced не працює. Що робити?
- Мій Ploom X Advanced не заряджається. Що робити?
- За який час заряджається пристрій Ploom X Advanced?
- Як перезавантажити Ploom X Advanced?
- Яка тютюнова суміш міститься в моїх тютюнових стіках?
- Чому у тютюнових стіків Sobranie немає терміну придатності?
- Яка різниця між тютюновим стіком для нагрівання, сигаретою чи сигарою?
- Чи міститься пропіленгліколь у тютюнових стіках?
- Чи виділяють тютюнові стіки смолу?
- Чи можна використовувати тютюнові стіки Sobranie з іншими пристроями нагрівання тютюну?
- Чи можу я використовувати інші тютюнові стіки або сигарети з моїм Ploom X Advanced?
- Коли потрібно замінити тютюновий стік?
- Як довго триває одна сесія?
- Якщо стік зламався і застряг, як його видалити?
- Якщо я надто глибоко просуну тютюновий стік Sobranie, чи пошкодить це мій Ploom X Advanced?
- Тютюновий стік рухається в нагрівальній камері під час використання. Це нормально?
- Чи можу я купити аксесуари для Ploom X?
- Як утилізувати використані тютюнові стіки?
- Де купити Ploom X Advanced?
- Чи є послуги доставки за межі України?
- Якою службою доставки ви користуєтеся?
- Де моє замовлення?
- Скільки часу займає доставка мого Ploom X Advanced?
- Я передумав(ла). Як я можу скасувати своє замовлення?
- Якщо я скасую своє замовлення, ви повернете мені гроші?
- Як зв’язатися з командою підтримки Ploom?
- З якими питаннями може допомогти команда підтримки Ploom?
- Як зареєструвати акаунт?
- Чому мені потрібно підтверджувати свій вік?
- Коли я маю підтвердити свій вік?
- Що робити, якщо я не можу підтвердити свій вік?
- Я не пам'ятаю дані для входу в обліковий запис. Що робити?
- Як зареєструвати мій Ploom X Advanced?
- Навіщо мені реєструвати свій Ploom X Advanced?
- Чи можу я зареєструвати декілька пристроїв Ploom X Advanced?
- Де я можу знайти серійний номер мого Ploom X Advanced?
- Чи є гарантія на Ploom X Advanced?
- Скільки триває гарантійний термін?
- Що робити у разі настання гарантійного випадку?
- Якщо мені потрібна заміна Ploom X Advanced, чи поновиться гарантійний термін на новий пристрій?
- Що таке прокат пристрою?
- Як почати прокат Ploom X Advanced?
- Що станеться після завершення періоду прокату Ploom X Advanced?
- Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?
- Якщо я поверну свій Ploom X Advanced в кінці періоду прокату, чи зможу я пізніже підписатися на ще один безплатний прокат?