Чим ми можемо допомогти?
Мій Ploom X Advanced не працює. Що робити?
Ось кілька порад, які можуть допомогти усунути можливі несправності пристрою:
1. Перевірити заряд батареї. Якщо він низький, підключити пристрій до зарядного пристрою.
2. Скинути налаштування. Для цього потрібно закрити повзунок і зняти передню панель. Потім натиснути й утримувати маленьку кнопку тонким негострим предметом, поки пристрій не завібрує. Після цього встановити передню панель на місце. Детальна інструкція доступна у відео "Як перезавантажити пристрій".
3. Звернутися до служби підтримки. Якщо скидання налаштувань не вирішило проблему, можна зв'язатися з командою підтримки за номером 0800-508-800 або через онлайн-форму.
- Що таке Ploom ?
 - Чому обирають Ploom X Advanced?
 - Ploom X Advanced вейп чи сигарета?
 - Що таке тютюнові стіки Sobranie?
 - Що таке пристрій для нагрівання тютюну?
 - Що таке ActivBlend?
 - Що таке технологія Heatflow?
 - Чи виробляє Ploom X Advanced дим?
 - Який запах має Ploom X Advanced?
 - Чи утворюється попіл при використанні Ploom X Advanced?
 - Чи можна брати Ploom X Advanced з собою на борт літака?
 - Чи можна вивозити Ploom X Advanced та тютюнові стіки Sobranie за кордон?
 - Чим відрізняється Ploom X Advanced від інших систем нагрівання тютюну?
 
- Що таке Ploom X Advanced?
 - Як розпочати сесію на Ploom X Advanced?
 - Як чистити Ploom X Advanced?
 - Як заряджати Ploom X Advanced?
 - Ploom X Advanced водостійкий?
 - Де знайти реєстраційний код Ploom X Advanced?
 - Що станеться, якщо зняти передню панель Ploom X Advanced під час сеансу?
 - Як налаштувати блокування Ploom X Advanced?
 - Як зняти блокування Ploom X Advanced?
 - Як працює передня панель Ploom X Advanced?
 - Де можна користуватися Ploom X Advanced?
 - Скільки сеансів я можу мати поспіль?
 - Де кнопка активації на Ploom X Advanced?
 - Як завершити сеанс?
 - Скільки часу потрібно, щоб стік Sobranie охолов?
 - Коли варто блокувати Ploom X Advanced?
 - Мій Ploom X Advanced не працює. Що робити?
 - Мій Ploom X Advanced не заряджається. Що робити?
 - За який час заряджається пристрій Ploom X Advanced?
 - Як перезавантажити Ploom X Advanced?
 
- Яка тютюнова суміш міститься в моїх тютюнових стіках?
 - Чому у тютюнових стіків Sobranie немає терміну придатності?
 - Яка різниця між тютюновим стіком для нагрівання, сигаретою чи сигарою?
 - Чи міститься пропіленгліколь у тютюнових стіках?
 - Чи виділяють тютюнові стіки смолу?
 - Чи можна використовувати тютюнові стіки Sobranie з іншими пристроями нагрівання тютюну?
 - Чи можна використовувати тютюнові стіки інших брендів з Ploom X Advanced?
 - Коли потрібно замінити тютюновий стік?
 - Як довго триває одна сесія?
 - Якщо стік зламався і застряг, як його видалити?
 - Якщо я надто глибоко просуну тютюновий стік Sobranie, чи пошкодить це мій Ploom X Advanced?
 - Тютюновий стік рухається в нагрівальній камері під час використання. Це нормально?
 - Чи можу я купити аксесуари для Ploom X?
 - Як утилізувати використані тютюнові стіки?
 
- Де купити Ploom X Advanced?
 - Чи є послуги доставки за межі України?
 - Якою службою доставки ви користуєтеся?
 - Де моє замовлення?
 - Скільки часу займає доставка мого Ploom X Advanced?
 - Я передумав(ла). Як я можу скасувати своє замовлення?
 - Якщо я скасую своє замовлення, ви повернете мені гроші?
 - Як зв’язатися з командою підтримки Ploom?
 - З якими питаннями може допомогти команда підтримки Ploom?
 
- Як зареєструвати акаунт?
 - Чому мені потрібно підтверджувати свій вік?
 - Коли я маю підтвердити свій вік?
 - Що робити, якщо я не можу підтвердити свій вік?
 - Я не пам'ятаю дані для входу в обліковий запис. Що робити?
 - Як зареєструвати мій Ploom X Advanced?
 - Навіщо мені реєструвати свій Ploom X Advanced?
 - Чи можу я зареєструвати декілька пристроїв Ploom X Advanced?
 - Де я можу знайти серійний номер мого Ploom X Advanced?
 - Чи є гарантія на Ploom X Advanced?
 - Скільки триває гарантійний термін?
 - Що робити у разі настання гарантійного випадку?
 - Якщо мені потрібна заміна Ploom X Advanced, чи поновиться гарантійний термін на новий пристрій?
 
- Що таке прокат пристрою?
 - Як почати прокат Ploom X Advanced?
 - Що станеться після завершення періоду прокату Ploom X Advanced?
 - Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?
 - Якщо я поверну свій Ploom X Advanced в кінці періоду прокату, чи зможу я пізніже підписатися на ще один безплатний прокат?
 


