Мій Ploom X Advanced не заряджається. Що робити?

Є кілька різних причин, чому акумулятор Ploom X Advanced може не заряджатися.

  1. Можливо, ваш USB-кабель не під’єднано належним чином. Ще раз перевірте, чи все підключено правильно.
  2. Можливо, ваш USB-кабель несправний. Спробуйте використати інший USB-кабель і розетку. Найкраще використовувати офіційний USB-кабель Ploom X Advanced.
  3. Скиньте налаштування Ploom X Advanced. Для цього зніміть передню панель. Якщо ви не знаєте, як це зробити, перегляньте наше відео [Вставте посилання на те, як скинути відео].
  4. Якщо скидання не вирішило проблему, зв’яжіться з нашою командою підтримки Ploom, зателефонувавши нам на 0800-508-800 або зв’яжіться з нами через онлайн-форму.
Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».