Як обміняти бали Ploom Club на мультибрендові сертифікати bodocard?
За один календарний місяць можна обміняти не більше ніж 2000 балів Ploom Club на сертифікати bodocard.
Для обміну доступні сертифікати номіналами 100, 200 та 500 грн у наступній кількості: bodocard 100₴ - 4 шт, bodocard 200₴ - 3 шт, bodocard 500₴ - 2 шт.
Якщо ти обмінюєш, наприклад, 300 балів на сертифікати, то ти отримаєш декілька сертифікатів, сума яких становитиме 300 грн. Кожен сертифікат відправляється в окремому листі.
Номер сертифікату буде відправлений відразу. Для отримання перевіркового коду, потрібно буде надіслати нам ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків (номер РНОКПП). Надані ПІБ та номер РНОКПП потрібні для сплати податків та зборів згідно з вимогами чинного законодавства від твого імені. Зверни увагу: отримання сертифікату є доходом, вважається додатковим благом та може вплинути на умови отримання державної та соціальної матеріальної допомоги, житлових та інших субсидій або дотацій, пільг, компенсацій тощо.
Для отримання сертифікату виконай наступні дії.
1. Авторизуйся в особистому кабінеті та перейди на сторінку за посиланням.
2. Обери сертифікат, на який хочеш обміняти бали і натисни кнопку "Отримати".
3. Вкажи кількість бажаних сертифікатів та натисни кнопку "Підтвердити".
4. Обрані сертифікати будуть відображені на екрані, а номери сертифікатів відправлені на твою електронну пошту, вказану при реєстрації.
Для отримання перевіркового коду сертифікату перешли отриманий електронний лист, вказавши свої ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків (номер РНОКПП), на пошту [email protected].
Переслати лист із ПІБ та номером РНОКПП потрібно протягом 5 календарних днів від моменту отримання листа із номером сертифікату, інакше право на отримання цього сертифікату втрачається.
Перевірковий код буде відправлений на твою електронну пошту, вказану при реєстрації з адреси [email protected] протягом 3 робочих днів.
Детальна інструкція від bodocard як скористатися мультибрендовим сертифікатом доступна за посиланням.
Із додатковими питаннями щодо активації та використання сертифікатів звертайтесь за телефоном 0 800 21 1234 або в чат підтримки на bodocard.ua.
Ознайомитися із правилами програми Ploom Club та інформацією про те, як накопичувати та обмінювати бали, можна за посиланням.
У разі виникнення питань, пов'язаних із Ploom Club, ти можеш зв'язатися з командою підтримки за номером 0800-508-800 або через онлайн-форму.
- Що таке Ploom ?
- Чому обирають Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced безпечніший ніж сигарети?
- Ploom X Advanced вейп чи сигарета?
- Що таке тютюнові стіки Sobranie?
- Що таке пристрій для нагрівання тютюну?
- Що таке ActivBlend?
- Що таке технологія Heatflow?
- Чи виробляє Ploom X Advanced дим?
- Який запах має Ploom X Advanced?
- Чи утворюється попіл при використанні Ploom X Advanced?
- Чи можна брати Ploom X Advanced з собою на борт літака?
- Чи можна вивозити Ploom X Advanced та тютюнові стіки Sobranie за кордон?
- Чим відрізняється Ploom X Advanced від інших систем нагрівання тютюну?
- Як можна утилізувати використані тютюнові стіки?
- Що таке Ploom X Advanced?
- Як розпочати сесію на Ploom X Advanced?
- Як чистити Ploom X Advanced?
- Як заряджати Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced водостійкий?
- Де я можу знайти реєстраційний код Ploom X Advanced?
- Як налаштувати блокування Ploom X Advanced?
- Як зняти блокування Ploom X Advanced?
- Як працює передня панель Ploom X Advanced?
- Де я можу користуватися Ploom X Advanced?
- Скільки сесій я можу мати поспіль?
- Де кнопка активації на Ploom X Advanced?
- Як завершити сесію Ploom?
- Скільки часу потрібно, щоб стік Sobranie охолонув?
- Коли варто блокувати Ploom X Advanced?
- Мій Ploom X Advanced не працює. Що робити?
- Мій Ploom X Advanced не заряджається. Що робити?
- Скільки часу знадобиться, щоб повністю зарядити мій Ploom X Advanced?
- Як перезавантажити Ploom X Advanced?
- Яка тютюнова суміш міститься в моїх тютюнових стіках?
- Чому у тютюнових стіків Sobranie немає терміну придатності?
- Яка різниця між тютюновим стіком нагрівання та сигаретою чи сигарою?
- Чи міститься пропіленгліколь у тютюнових стіках?
- Чи виділяють тютюнові стіки смолу?
- Чи можна використовувати тютюнові стіки Sobranie з іншими пристроями нагрівання тютюну?
- Чи можу я використовувати інші тютюнові стіки або сигарети з моїм Ploom X Advanced?
- Коли потрібно замінити тютюновий стік?
- Як довго триває одна сесія?
- Якщо стік зламався і застряг, як його видалити?
- Якщо я надто глибоко просуну тютюновий стік Sobranie, чи пошкодить це мій Ploom X Advanced?
- Тютюновий стік рухається в нагрівальній камері під час використання. Це нормально?
- Чи можу я купити аксесуари для Ploom X?
- Чи є послуги доставки за межі України?
- Якою службою доставки ви користуєтеся?
- Де моє замовлення?
- Скільки часу потрібно для доставки мого Ploom X Advanced?
- Я передумав(ла). Як я можу скасувати своє замовлення?
- Якщо я скасую своє замовлення, ви повернете мені гроші?
- Як зв’язатися з командою обслуговування Ploom?
- З якими питаннями може допомогти команда підтримки Ploom?
- Чому мені потрібно підтверджувати свій вік?
- Коли я маю підтвердити свій вік?
- Що робити, якщо я не можу підтвердити свій вік онлайн?
- Я не пам'ятаю дані для входу в обліковий запис. Що робити?
- Як зареєструвати мій Ploom X Advanced?
- Чому я маю реєструвати свій Ploom X Advanced?
- Чи можу я зареєструвати декілька пристроїв Ploom X Advanced?
- Де я можу знайти серійний номер мого Ploom X Advanced?
- Чи є гарантія на Ploom X Advanced?
- Скільки триває гарантійний термін?
- Що робити у разі настання гарантійного випадку?
- Якщо мені потрібна заміна Ploom X Advanced, чи поновиться гарантійний термін на новий пристрій?
- Що таке прокат від Ploom X Advanced?
- Як почати прокат Ploom X Advanced?
- Що станеться після завершення періоду прокату Ploom X Advanced?
- Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?
- Якщо я поверну свій Ploom X Advanced в кінці періоду прокату, чи зможу я пізніже підписатися на ще один безплатний прокат?