Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?

Якщо ви бажаєте повернути Ploom X Advanced після завершення періоду прокату, просто повідомте нас про це через інформаційну панель облікового запису або по телефону 0800-508-800 або 5508, і ми надішлемо вам етикетку для повернення.

Упакуйте свій Ploom X Advanced у коробку з усіма аксесуарами (але не хвилюйтеся про повернення тютюнових стіків Sobranie). Наклейте поштову етикетку повернення та надішліть набір нам протягом [вставте тут кількість днів для повернення] після закінчення періоду прокату.

Якщо ми не отримаємо ваш Ploom X Advanced протягом цього часу, ми припустимо, що ви хочете зберегти пристрій, і автоматично знімемо залишок суми з платіжної картки, яку ви вказали при реєстрації.
Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».