Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?

Якщо період прокату вашого Ploom X Advanced закінчився і ви бажаєте повернути Ploom X Advanced після завершення періоду прокату, просто повідомте нас про це через інформаційну панель облікового запису або по телефону 0800-508-800 або 5508, і ми допоможемо вам з поверненням, проконсультувавши щодо необхідних подальших дій.

Або ж, упакуйте свій Ploom X Advanced у коробку з усіма аксесуарами, та надішліть набір нам протягом 3-х днів після закінчення періоду прокату за допомогою Нової Пошти (відправка за рахунок отримувача), або завітавши до фірмового магазину Ploom, що знаходиться на першому поверсі ТЦ Гулівер у місті Києві.

Адреса для відправки Новою Поштою: с. Чайки (Київська обл.), вул. Артура Яроша, 1а,  Склад "Кюне і Нагель", ТОВ "ПРОДАКТ СЕРВІС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ 45501396, телефон +380675553770. 

Збережіть, будь ласка, повну комплектацію та супровідні документи, які ви отримаєте разом із прокатним пристроєм і не забудьте покласти товарну накладну, яку ви отримали із пристроєм, в пакування. Будь ласка, при оформленні відправлення вкажіть форму розрахунку, як “безготівкову”.

Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».