Чим ми можемо допомогти?

Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?

Коли 30-денний період прокату добігає кінця, у тебе є можливість повернути пристрій Ploom X Advanced двома способами, якщо покупку було здійснено на сайті ploom.ua або у фірмовому магазині:

1. Особисто у фірмових магазинах Ploom у місті Київ:

• ТРЦ Гулівер (пл. Спортивна, 1-А, 1й поверх),

• ТРЦ River Mall (Дніпровська набережна, 12, 2й поверх),

• ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька 6Д),

• ТРЦ Respublica Park (Кільцева дорога, 1, 2й поверх).

Години роботи: щодня з 10:00 до 22:00.

2. Безкоштовно надіслати Новою Поштою за адресою:

с. Чайки (Київська обл.), вул. Артура Яроша, 1а,

Склад "Кюне і Нагель", ТОВ "ПРОДАКТ СЕРВІС ПЛЮС"

Код ЄДРПОУ: 45501396

Телефон: +38 (067) 555 37 70

Будь ласка, не забудь покласти до відправлення або повернути в магазині:

- пристрій у коробці з інструкціями, що були в комплекті;

- адаптер живлення;

- зарядний кабель.

При оформленні відправлення обери форму розрахунку "безготівкова".

Якщо ти оформлював(ла) послугу прокату в мережі магазинів «Табакерка», то повернути пристрій можна в будь-якому магазині цієї мережі.