Що станеться після завершення періоду прокату Ploom X Advanced?

За кілька днів до закінчення періоду прокату, ми надішлемо вам текстове повідомлення або електронний лист.

У вас буде можливість:

Залишити Ploom X Advanced:

Якщо ви хочете залишити Ploom X Advanced собі, вам не потрібно нічого робити. Ми знімемо залишок коштів, використовуючи інформацію про платіж, яку ви нам надали, і ваш Ploom X Advanced залишиться у вас.

Повернути Ploom X Advanced:

Якщо ви вважаєте, що Ploom X Advanced вам не підходить - ми поважаємо ваш вибір. В такому разі просто повідомте нам, що хочете скасувати прокатну версію Ploom X Advanced.

Повідомити ви можете через інформаційну панель облікового запису або по телефону 0800-508-800 или 5508. Ми надішлемо вам етикетку для повернення.

Надішліть нам свій Ploom X Advanced протягом [вставте тут час повернення] після закінчення періоду прокату, і ми не візьмемо ваш останній платіж.

Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».